Szkoła Podstawowa nr 44 Mistrzostwa Sportowego w Bydgoszczy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://sp44ms.edu.pl.
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Deklarację sporządzono dnia:
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z Sebastianem Kubskim, email: sebastin_kubski@op.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (52) 343-66-67. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
SEKRETARIAT SZKOŁY
Godziny pracy:
poniedziałek 7:30 - 14:30
wtorek 7:30 - 14:30
środa 7:30 - 14:30
czwartek 7:30 - 14:30
piątek 7:30 - 14:30
liceum@liceumxv.edu.pl
GABINET PROFILAKTYKI ZDROWOTNEJ I POMOCY PRZEDLEKARSKIEJ
Godziny pracy:
poniedziałek 8:00 - 15:00
wtorek 8:00 - 15:00
środa 8:00 - 15:00
czwartek 8:00 - 15:00
piątek 8:00 - 15:00
PEDAGOG
Godziny pracy:
PONIEDZIAŁEK 08:00 – 12:00
WTOREK 13:00 – 17:00
ŚRODA 08:00 – 12:00
CZWARTEK 08:00 – 12:00
PIĄTEK 08:00 – 12:00
Godzina dostępności:
Piątek 7:00-8:00
mgr Karolina Kowalska
pedagog@liceumxv.edu.pl
PEDAGOG SPECJALNY
Godziny pracy:
PONIEDZIAŁEK 11:00 - 15:00
WTOREK 08:00 – 12:20
ŚRODA 13:00 – 17:00
CZWARTEK 12:00 – 16:00
PIĄTERK 09:30 – 13:30
Godzina dostępności:
Piątek 08:30 - 09:30
mgr Agata Graczyk
PSYCHOLOG SPORTU
Godziny pracy:
PONIEDZIAŁEK 9:00 - 12:00
WTOREK 10:00 – 14:30
ŚRODA 09:00 – 15:30
CZWARTEK 11:00 – 16:00
Godzina dostępności:
Wtorek 09:00 - 10:00
mgr Marta Krakowiak
psychologsportu@liceumxv.edu.pl
INSPEKTOR DS. BHP
Godziny pracy:
ŚRODA 8:00 – 15:30
CZWARTEK 8:00-15:30
mgr Dorota Gawronek